Det sista, 2011


Nu är det ett nytt år, vilket betyder - Nya tag!
Känns alltid lite som om att man får börja om på en ny kula när
det blir ett nytt år, och det behöver alla nån gång ibland.



Dagen igår började hos Cissi med tjejerna, lite spel, lite mat och mycket
alkohol. Riktigt trevligt hade vi :) Sedan skulle vi gå bort till grabbarna
för sammanslagning. Där var det fullt ös som vanligt.
Vi brukar ju göra så att vi tjejer har tjejmiddag och killarna har herrmiddag,
och sedan ses vi allihopa.
Kanske just för att vi inte ska tröttna på varnadra under kvällen?..

Jag lyckades ta en del bilder igår, inte förrän efter kl 22 tyvärr men några bilder
blev det, och de var heller inte många som blev så bra, men av de jag har
tänkte jag nu dela med mig :)






















Tack för i år :)
Nu är det nya tag som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0