KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKORT





NU HAR JAG OCKSÅ KÖRKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
För idag satte jag fullpott på teoriprovet!
Har sedan tidigare klarat körningen och så nu skrivningen, så nu är det bäst för er att ha bilen i garaget
när jag ska ut på vägarna ENSAM...




(Men det gick inte helt utan problem!)
När teoriprovet strax skulle börja kom tjejen från transportstyrelsen och sa att
vi inte fick skriva? Stystemet funkade inte! Vi fick valet att stanna och hoppas att killen
som skulle komma från Södertälje kunde lösa problemt eller gå hem och boka ny tid.
Jag stannade, och det var väl tur! För 30min senare funkade systemt - Hyffsat.
Hon sa i princip, att vi gjorde provet på egen risk, då det kunde läggas ner under tiden, förutom
det kunde hon inte skriva ut några papper? vilket betyder att man inte, som i mitt fall,
får köra fast man faktiskt egentligen tagit körkortet.
  För idag funkar det ju så att i väntan på det riktiga körkortet är det meningen att man ska köra runt
med två A4papper som ett bevis på att du väntar på ditt körkort.
Men jag fick ju inte dessa papper?, vilket betyder att jag får vänta två veckor på körkotet?
Då säger jag såhär - ALDRIG!
Jag anser faktiskt att det är deras problem att det inte fungerade och upp till dom att lösa detta UTAN
ATT DET DRABBAR MIG ELLER MITT KÖRKORT.
Vilket resulterade i att min käre far har fått suttit i telefon hela sin arbetsdag och bestridit detta!
Och efter många om och men har en av de högsta hönset på Transportstyrelsen nu skrivit ett avtal förhand
som nu är på väg med posten hem till mig.

Så tack käre pappa att du gjorde allt för att jag ska få köra bil OCH FÅ SAMMA FÖRUTSÄTTNING SOM
ALLA ANDRA KÖRKORTSTAGARE!

Med andra ord, jag är superglad att jag har körkort (RING OM NI VILL HA SKJUTS ;)! )

Men FY FAN, skäms på Transportstyrelsen!!!!!!





(bilder från google)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0