Känslan borta...

För er som har tagit körkort ni vet vad jag menar.. och ni som ska ta kan nog tänka er.
För ni vet hur man har slitit och kämpat? och äntligen klarar man det, men har gjort det,
vilken känsla det är! Bland det bästa man gör i livet.

Men idag då jag borde haft denna känlsa krossade transportstyrelsen den efter ca 0,2 hundradelar... problem direkt liksom
12 timmar senare, och jag kan fortfarande inte njuta av att jag klarat det. Vet ju inte om papprena kommer i morgon?
Ganska besviken, vill ju också få det där JAAAAAAAAA JAG GJOOOOORDE DET!
Men eftersom det blev problem direkt känns det ganska så surt..
Men imorgon när jag får papprena kanske det känns bättre, när jag får sätta mig i bilen och glida iväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0