Bildbomb från Turkiet


Älskling på första resturangen vi åt på.. Patsa för oss båda!

Jag andra kvällen när vi åt buffe på hotellets resturang.

Robban och Sandra som vi träffade där nere som vi faktiskt umgicks med nästan
hela veckan :) Här på buffen. Texmex buffe!

Kärlek på sängen

Morgongympa för de äldre... HAHAH.. varje dag!

Sandra halv sju på morgonen

Otroligt klart vatten

Hotellet från stranden, tidigt på morgonen. För övrigt världens bästa hotell!
Rekomenderas varmt! Sun Park Ocean

Kleopatra beach

Fint sällskap fick vi på morgonkvisten, troligtvis av en hund + lite rabies...

Robban kunde bli arg..

Hahaha, Fredrik och jag.. Skillnad?

Jag halsar en 2,5 liters cola... inte helt enkelt.

Jag, fredrik och gullepluttmagnus....

Såg helt groteskt ut, men faktiskt bland den den godast fisk jag ätit!


Så här fint var det när vi åt frukost varje dag, precis på stranden!


Sjölejon och delfinshow. Mycket uppskattat!

Jag och min fina älskling på stranden, en kvällspromenad


Månsken

Jag på balkongen

Vi solade faktiskt ganska mycket i skuggan ;)

Kleopatra




Det får räcka för idag!
Kanske lägger jag ut fler någon annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0