Trött

Hela denna vecka har jag haft svårt att sova,
vet inte riktigt varför men så är det och jobbigt är det.
Kommer helt slut till jobbet, vilket jag inte alls gillar.
Vill ju vara alert och ha massa energi - vem jobbar inte bättre
när man är så liksom?

Nu 21.30 är jag helt färdig och kan knappt ha ögonen öppna..
Ska bara skriva detta inlägg och sedan ett inlägg på den andra bloggen,
(homey jobbets blogg) sedan ska jag slockna!

Har ändå hunnit med en del sen jag slutade idag, har tvättat två maskiner,
rensat tvättmaskinen på vatten och ludd, eller iaf vatten..
Lagat och ätit mat, varit nere i källaren och plockat upp småsaker och sedan handlat lite
smått på ica.

Men som sagt nu ska jag sova.
Godnatt på er.

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0