Kryss

Jaha, då var kryssningen med jobbet som man sett så mycket
fram emot över.

I lördags förmiddag åkte vi från BT i Nyköping, hela styrkan från
Brunelius Färg. Festade, umgicks och hade sjukt kul!

Ärligt talat så var det den roligtaste kryssningen jag någonsin har varit
på. O det har jag nog mina underbara kollegor att tacka för!
Vi är mellan 20-60 men har ändå så roligt alla tillsammans.
Åh, vad jag tycker om dessa underbara människor!

Nästan så jag kan säga att jag längar till i morgonbitti.. :)

Men nu ska jag sova och ta igen lite sömn, gick ju upp kl 9.00 igår
och höll mig vaken till 8.30! och då blev det bara tre-fyra timmars
sömn... Så godnatt på er så berättar jag kanske mer imorgon :)


(Bild från i somras när jag var på kryssning med, mamma, dan, fredrik, annika,
tommy, elli, rikard, hanna, nicklas, alex, adam och robin)


Kommentarer
Postat av: malin

Å vi tycker om dig!! inge mer söndagsångest? puss & kram!

2011-11-29 @ 20:38:57
Postat av: fia

söt du är malin! :)

nej då, när livet väl kom ifatt en igen så kändes allt bra, haha :) Puss & kram!

2011-11-29 @ 21:41:20
URL: http://tooshort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0