Flytt

Så fort jag är ledig så försöker jag göra något som har med flytten att göra,
jag vill ju inte att det ska vara så mycket sen och allt på en gång.
Nu är det källaren som står på tur, men vill inte helst vara där nere ensam
(ingen hör mig ju då, om det händer något... haha) nej men jag går dit ner
Fredrik är hemma.
Men i allfall, klart är klädkammaren, det ska bara packas ner, men rensningen är klar.
Lika så alla skåp och lådor har rensast och alla viktiga papper är där de ska osv.
(sånna lätta saker som man kan ha klart tidigt)

Här är en bild från när jag rensade byrån i vardagsrummet. (sånna högar blev det från varje rum)

skönt att jag har slutat med nässpray!
ännu skönare att vi snart bor större!



Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vi är fortfarande lika kära, vi har inte bråkat under de två veckorna som gått.

däremot får man inte lika mycket tid för varandra. men det gör att när vi väl sitter där i soffan med armarna runt varandra framför en bra film så känns det mycket mer speciellt :)

2011-11-21 @ 14:52:26
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

HAH! :D Men oj.... inte en nässpray här inte! min bror är likadan, han stackarn har varit beroende i över 10 år! Ush :/ Tack så mycket! Den är köpt på VILA.



Kramar!

2011-11-22 @ 20:44:11
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0