Örebro

Imorgon bär det av till Örebro kl 05.15!
Måste nog skippa BigBrother ikväll om jag ska orka upp.

Har varit ledig idag, försökte ta igen lite sömn
men vaknade halv 8 av världens mensvärk så det var
bara att gå upp och ta alvedon, efter det tog det en stund att
somna om. Sen ringde ju mamma såklart vid elva, då gick jag upp
käkade lite frukost sen hamnade jag vid datorn en stund.
NU har jag faktiskt städat garderoben! Och nu ska jag byta om för
träning, tänkte sola 25min sen köra funwalk.
Sen har vi ju easylife möte ikväll.



Efter det tänkte jag fixa ett par nya vita converse av pappas annica.
Kanske blir det lite övningskörning?
Körde ju i trafik igår vilket gick ganska bra så lika bra att köra på igen.


Nu ska jag göra så jag ser mänsklig ut..

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0