Brunelius

Vaknade sjukt trött i morse, var hemma efter jobbet vid elva
sen stannade jag såklart uppe till Big Brother, måste se det varje dag!

Trött var jag när jag gick upp kl 7, duschade och gjorde mig i ordning
för att sen ta cykel till Brunelius där jag jobbade idag.
Vilket tjejgäng, jag, Li och Malin:) Kan inte bli bättre:)
sen var Erik med också, han ska jobba hos Brunelius i sommar
eftersom jag ändå inte kan:) Trevlig kille!
Fullt ös från kl 9 till 14. Cykel hem.
Och tills nu har jag övningskört körde till nynässlott och tillbaka,
lagom bit när man inte har allt för mycket tid. Och det gick helt okej!


Tror det här är en sån pappa har? kan ju inget om bilar.
Men den kör jag runt i :)


Snart kommer Malmen och Lisa hit så ska vi åka till Heron City
och kolla på Fast&Fourius 5? mysigt:) + Lisa har aldrig varit där
så det bli ju spännande!

Får se hur det går med mina shakar när de ska sitta där och äta.
Ska nog ta en soppa nu så jag håller mig mätt och inte blir
sugen :P

Imorgon blir det Brunelius igen!


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0