Vivesta & Hertigö

Idag vaknade jag runt nio, Fredrik skulle åka till Motala med
Viktor och kolla på Folkrace. Tyckte inte att jag hade någon
anledning att följa med + att det var så fint väder så ville jag ju
inte missa en enda soltimme! (Med tanke på att det varit dåligt
väder hela min semester, typ)

Åkte ut till Oxelösund för att köpa med en god sallad och sedan
bege oss till Vivesta för lite sol och bad.
Lillkusinen var där med kompis och hennes mormor (Som har husvagn där,
lika så min mormor och morfar (kusinens farmor och farfar) och min morbror
och hans fru.)
Hon skvätte ner mig så det var lika bra att ta ett dopp. Det var inte
lika varmt som jag förväntade mig, men ändå skönt att bada lite.

Sen gick jag förbi mormor och morfar för att se hur de hade det.

Sen till kvällen skulle vi ha dansat eftersom att det är tisdag, men
för dåligt intresse och semestrar ställde vi in det.
Jag och honken ville istället kvällsbada med grillning.
Tillslut fick vi med grabbarna och åkte ut till Hertigö.

Grillning blev det, men inget bad, det var helt enkelt för kallt, istället
spelade vi familje geni, Philip vann ...

Nu är jag hemma och har inget att göra, Fredrik och Viktor spelar Fifa,
tredje kvällen i rad.. men men, jag hoppas på att få med dem ut och bada
imorgon om det är fint väder.


Puss Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0