The last day

innan vardagen och jobb är igång igen. Skönt med
lite rutuiner igen men inget annat är bra med det!
Haha.

Jag hade abstines efter att göra något på sista dagen,
försökte få med Fredrik på en massa påhitt, men det
enda som han sa ja till var att åka ut till stugan och
grilla med Sarah och Dennis, så det fick det bli!

Plockade upp dem och åkte och handlade på City Gross,
en massa olika kött, sås och potatissallad fick det bli.
 Grilla ska man sista dagen!
Åkte ut till stuga, myste gjorde vi, åt och spelade kubb.
 Vi brudar var såklart bäst och vann 2 av 3 ggr! Sen gav killarna
upp och ville åka hem :)


Killarna fick sköta grillen.

Sarah och jag dukade fram

Kubbspel

Sarah och Dennis

Sarah höll sig på bra avstånd från kosserna.

Jag tyckte jag matchade bra, sockerna är fredriksfarmors, även hon har
bra smak med andra ord! Haha



Sen åkte vi hem och kollade lite på film innan vi gick och la oss :)

Puss Fia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0