Sthlm & Jennifer 20år

Jag, syrran och pappa hade bestämt att vi skulle ha
en pappa och dotter dag så så fick det bli.
Först körde jag upp till Heron City för att vi skulle
kolla på bio, Rango blev det. Pappa valde...
Inte en film som jag rekomenderar, den var sådär.

Men sen vidare till gamla stan, var riktigt turistiga
och gick in i kyrkan på Riddarholmen, ganska intressant.
Dock är jag en himla skeptiker, tror inte på allt det påsåts
om denna kyrka, tyvärr.

Sedan vidare för att äte lite gott för att sedan ta en sista
sväng på stan och sedan hem.


Syster och Pappa på bion

Jag och pappa i Gamla Stan

Flaggorna var på halstång för att hedra offren i Oslo

Jag och pappa

Jag

Vi köpte godisremmar som gjorde oss blå!


När jag kom hem från sthlm fick jag skynda mig för att piffa till mig till
Jennifers 20år galej.
Runt nio kom jag till Tellus för att gratta henne, tror hon bev ganska så
glad för min present! - Ett minne för livet
Sedan festade vi där några timmar för att sedan gå till Skeppsbron 11.

Trevlig kväll!



Mathilda, Jag och Jennifer på balen för lite mer en ett år sedan.
Älskar er fantastic four, - även om den fjärde inte är med.-

Puss Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0