Rara underbara

Vilken dag!
Åkte till Brunelius direkt, länge sen jag träffade dem så det var
supertrevligt! Och de kom med glada besked! Så roligt!

Åkte sedan för att klippa bort trasslet i håret, så nu har jag
mycket finare hår även om det inte är så stor skillnad.
Betalade körlektionerna som jag hade kvar att betala.
Lämnade tillbaka ett linne på Gina Tricot som var trasigt
när jag kom hem.
Och jag kan inget annat än hoppas på lägenheten!
Hoppas hoppas hoppas!
Inget blir ju bestämt förrän hon har sett våran lgh, men
vem säger nej till den ;)! Känner på mig att det blir så!
 Otroligt glad idag! - samtidigt som jag är helt slutkörd för att
jag är så trött efter allt som händer att hjärnan inte hänger med.



Såhär ser det ut (dock får vi lägenheten blir det i den andra längan)

Puss Fia

Kommentarer
Postat av: Annica

ska ni flytta?? :) Vart isåfall? Hur stort? :) Pusss

2011-07-26 @ 23:55:07
URL: http://www.qinn.shapemeup.se
Postat av: Hanna

Hoppas du får den! :)

2011-07-27 @ 10:39:12
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi vill ju bo lite större, i detta fall är det en trea vi har tittat på. Bara ett stenkast härifrån!



Tack, det hoppas jag med :)!

2011-07-27 @ 11:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0