Onsdag och Gästabudet

Jag och pappa var ju då på Nyköpings gästabud.
Lika bra som alltid, dock tycker jag nog för
att det var en musikal men att de sjunger för mycket.
Gör det som det var förr istället!
Sjung mindre, prata mer = mer handling! mer intressant.


Ingeborg och Hertig Valdemar


Munkar, tror jag..


Jag tror det här är när de dödar Magnus Birgersson vid Stegeborg?


Jag fick inte så många bra bilder, detta är slutet.

Sen gick jag och pappa ner i hamnen, tänkte ta ett glas vin, men jag tyckte
att det ar för mycket folk för att kunna gå in och känna mig bekväm
så vi tog en glass vi Surprisebussen istället.

Träffade Elli, Annika och Tommy vi hamnmaggan senare på kvällen.
Då hade folket avtagit lite därifrån så när pappa åkte hem gjorde jag
dem ställskap. Trevligt onsdags kväll. :)



Mycket fåglar flög det över hamnen..


Puss Fia

Kommentarer
Postat av: Theodormathea

Hi, nice site! Keep up the good work!

2011-11-20 @ 14:26:09
URL: http://theodormathea.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0