Namnsdag

Kärringvecka och min namnsdag, Margaretha heter jag, likaså
min syster och min mamma. Även många många fler i min
omgivning har samma namn. (då i andranamn)

Dagen började med att jag tvingade upp Fredrik runt nio,
vädret såg bra ut så då var det brottom att komma ut
och inte missa någon sol! (Har inte varit bra väder alls
på min semester) Vi ringde Viktor också så han följde med.
Dock mulnade det på efter en stund så killarna ville ge upp.



Killarna på väg i vattnet



Och de kom i!


Killarna som är rädda för sol.. sitter i skuggan och tänker inte ta av sig
tröjorna...


Åkte då hem till Elli för att få sällskap till solariet ist. (det
måste ju synas lite att man haft semester!) Men efter lite
koll i tidningarna hittade hon ett läppglans hon var tvugen
att köpa, självklart fanns detta inte i våran lilla stad, så
en helt spontan tripp till Norrköping fick det bli. O när vi
ändå var där så köpte vi lite annat.
Jag fick två linnen och en tunika från newyorker, en bikini
och leggings från bikbok och örhängen från kicks med mig hem.
Ganska nice för en spontantripp.

När jag kom hem igen (ja det blev ingen solning) satt Fredrik och
Viktor och spelaed fifa. Men som tur var kom lisa och gjorde mig
sällskap, vi drack vin och satt ute på balkongen och beundrade livet.

Carro ringde sen och tyckte vi skulle ta oss ut till Arnö för lite fest,
det tyckte vi med och bad Matte hämta oss.
En mycket trevlig kväll med mycket trevligt folk.

Tog taxi hem med Matte o Gurra, så slutade min namnsdag.




Jag och min prins på kvällen


Puss Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0