Mmmmmåndag

Normalt HATAR jag måndagar. Måndagar och torsdagar har alltid
varit sånna här dagar man mår dåligt över. Måndag för att det
är måndag, vem gillar det?
Torsdagar, är allmän oturs dag, genom alla mina år i skolan tex
har jag alltid haft tråkiga ämnen den dagen ex:
Matte
Slöjd
Fysik
Biologi
Teknik
Natur
Bara ämnen jag vill spy på.. alltid torsdagar...

Men vilken toppen måndag jag haft! - Trots att jag kom tillbaka
från semestern idag och dagen inte alls började bra.

Det blev bra när jag slutade och fick träffa Jennifer en stund,
gick en snabbis på stan, käkade och gick sedan till dansen.
Vi köre på i två timmar för att sedan cykla hem.
sem övningskörde jag lite med pappa, som gick så jävla bra. Nu har
jag snart kkortet i handen! hoppas jag ;)

Sen fick jag lön idag, sånt är alltid kul!
Och en tjej är intresserad av vår lägenhet, kanske blir det
ett byte. Hon har en lägenhet i de område vi vill bo, och den är
större och superbra planlösning! Så håller tummarna!

Och imorgonbitti ska jag till Brunelius, håller tummarna för det också!!

En dålig sak är att jag förlorat mitt vad! Emelie och Oskar som väntar
på sin bebis som är beräknad till den 28.
Jag slog vad med Fredrik och Viktor när den skulle titta ut, mina datum var
23 och 25 (Jag kände på mig att den skulle komma ut tidigare)
Men än har den inte kommit, (vad jag vet) så jag har förlorat :(
Det var synd. Men om Fredrik undrar sa jag den 29 ;D och då är
det inte försent än!

Puss Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0