Äntligen fredag!

Fredagar är alltid lika efterlängtade!
Idag står städning på schemat, men emellan
ska jag sticka till Anna. När andra Anna klippte mig
blev jag nöjd, men mitt hår ser så dyster ut.
Behöver göra något mer som ger det lite lyster.
Och min Anna är duktig på färg tycker jag!
Hon har gjort det så bra förut, så ska till hennes
salong för lite slingor.


Anna, Jag och Cissi i vintras när Anna fyllde år :)


Sen får jag köra lite bil om jag har tur för att sedan
återgå till städningen. I helgen ska vi städa varenda hörn!
Även alla skåp och garderober som vi brukar strunta i ;)

Puss Fia

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo jag vet. Men det är så svårt att få graviditetspenning nuförtiden så det är därför

2011-07-29 @ 13:00:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0