Vad jag gjorde 2011...

En sammanfattning av hur mitt 2011 har varit.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag, ganska många saker.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga, eftersom att jag vet att jag inte kan hålla dom! ;)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja det blev dom :) O fler blir det.
Dog någon som stod dig nära? Nej, som tur är.
Vilka länder besökte du? Turkiet är nog det enda.
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Lite mer tur kanske.. och kanske lite till...
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 3 Juni bland annat.
Vad var din största framgång 2011? Borde väl vara när jag fick min anställning på Brunelius :) Fick även anställning på SV, men det blev inte så långvarit
Största misstaget? Sånt vill jag inte tänka på!
Har du varit sjuk eller skadat dig? ja sjuk men inte seriously..
Bästa köpet? Just nu mitt nya täcke :) Men jag har ju köpt min första LÄGENHET så den såklart!
Vad spenderade du mest pengar på? kläder.. eller nej lägenheten! definitvt
Gjorde någonting dig riktigt glad? Åh i år var ett bra år, många lyckliga stunder♥
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Åh, hm...Jag kommer, Proud Mary, Bed of roses, Sofie, piece of my heart, u smile... ja salig blandning men de låtarna har gått på repeat...
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket gladare, även om det fanns ledsna stunder..
Vad önskar du att du gjort mer? Ganska nöjd med mitt år, önskar kanske att jag åkt utomlands en gång till
Vad önskar du att du gjort mindre? Jag har ingen aning. Varit sur?
Hur tillbringar du nyår? Med mina vänner
Favoritprogram på TV? One three hill, Greys...
Bästa boken du läste? Carolina Gynnings .- Egowoman (Inte lika bra som den första men grym ändå)
Största musikaliska upptäckten? Vet inte riktigt...
Något du önskade dig och fick? I present? Jarå, ja fick massa fina saker. ♥
Något du önskade dig men inte fick? laptop  Men jag fixar't på annat sätt
Blev du kär i år? Ja ibland blir man lite nykär!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Var bakfull.. men dagen innan var det en riktigt fyllefest i skogen:)
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? O ja! Att vi köpte ett hus ist för lgh? önskar också jag tjänat mer pengar.. och att branden aldrig hade hänt ofc.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Inte den blekaste... men betydligt snyggare än tidigare år på låånga vägar i alla fall!
Vad fick dig att må bra? Fina vänner och min familj som jag omges av varje dag.
Vem saknade du? Just nu saknar jag min Carro väldigt mycket! O jag har saknat alla mina nära i olika omgångar!
De bästa nya människorna du träffade år 2011? Jag har träffat på en massa härliga människor i år.. går inte att räkna upp alla ♥




GOTT NYTT ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0