Trötter

Kl är snart 23.00, jag är grymt trött och ska sova.
men tänkte att jag hann med ett inlägg innan dess..

I morgon är dagen fullspäckad!
Först ska jag handla inför lördagen, går upp runt
sju så kan jag handla mellan 9-10, då kanske man inte
behöver trängas allt för mycket i affären.
Sedan är det julfika på jobbet :)
Efter det fika med Sarah & Micke.
Sen ska jag till bolaget och handla sista klappen (den enda jag köpt själv)
Sedan blir det förhoppningsvis lite mys med Jennifer :)

Skön dag, jag är stolt när jag utnyttjar mina lediga dagar väl ;)

Julafton kommer firas hos svärmor på fm, och mamma på em.
Juldagen bli hos pappa :)

Och nu när jag är trött blir jag ännu tröttare när jag tänker på allt fram och
tillbaka....

Men tack för mig!
Pusspuss


en bild från förra julen hos pappa..
vi skickade iväg sånna här "önskeballonger"

Hanna blandar shots förra nyår..
Vilket jag också kom på när jag såg bilden - jag som sagt hela tiden att vi
hade nyponsoppa, men så var ju inte fallet som synes gör.

Jag och mickis förra nyår..

Roligt med tillbakablickar...
Ska vara bättre i år på att ta bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0