The cat



Min katt är ju för söt, och jag kan inte motstå hans ögon.
Vilket idag resulterade i att jag skulle leka med hans favoritleksak - ett
rött gummiband. (Jag vet inte varför han gillar det så mycket?)
Men han får sällan leka med det eftersom jag inte vill att han ska äta
en massa gummi, vilket jag anar att han kommer, och är lite rädd när vi leker
med det eftersom att när han får fatt i det och man ska ta det ifrån honom
sitter det ofta i tänder eller klor och jag hatar att lirka ut det, drar jag så
flyger väl tänderna på han... O förut fick han fatt på det!

 Först får han syn på det...

 Han tänker...

 
Tillslut får han tag på det, bara för att jag skulle ta en bild...

Så efter in i sovrummet och försöka ta det ifrån han...
Jag vann!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0