Slut på julen 2011

Nu är julen över....
Varje år denna dag får jag lite ångest.
För utöver all denna onödiga stress så är ju julen den mysigaste
tiden på hela året. Då man bara vill sitta i ett hus ute på landet med
en brasa tänd och en gosig filt över sig.
Och eftersom man alltid stressar förbi det mysiga så får jag ångest
och tänker - men nästa år! Då ska jag ta det lugnt och luta mig tillbaka
i en skön soffa.
Fast, lite mindre stress blev det ju i år, då syster köpte nästan alla juklappar
från oss ;)

Men önskar att jag hade ett hus att mysa i :) Men det får väl bli när man betalt
av lägenheten vi precis köpt ;)

Iallafall, julen har ändå bjudit på lite mys.
Julafton firades först hos svärmor och sambons syskon, sedan åkte vi till min mamma,
dan, syster, anders och kattungen Stella.

 






Juldagen var vi hos pappa hela dagen. Då myste vi på max till en bra film och
lite julklappsöppning. Och självklart en massa mat!
Vi ska tilloch med tillbaka ikväll för att äta gröten ingen orkade äta igår!


På väg till pappa, men bilder från jul hos pappa är på en annan kamera
så det får komma någon annan gång.


Efter det skjutsade fredrik mig till jennifer för lite juldagsfest, och vi åkte vidare till Eric.
Där var det fest, sedan förflyttade vi oss ytteligare, då till hamnmaggan.
 Trodde faktiskt inte att de skulle ha öppet den här tiden på året, men mysigt var det
och man behövde inte alls slåss i baren eller för att få besöka toan - superskönt!
Och såklart avslutades kvällen med pizza hos jenn.






Det är ingen kvalitet på någon bild, men då ska ni se de andra... haha.

Nu ska jag klä på mig och åka på grötkväll hos pappa.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0