Nyårsfrisyr

Idag diskuterade jag och Li på jobbet hur man ska se ut i håret på nyår.
Jag tänkte mig först ha håret i en slarvig knut just för att jag inte
orkar anstränga mig, men hur kul är det?
Men Li sa idag - Det spelar ingen roll hur länge man håller på, det blir inte bättre!
Haha, så ja den där knuten kanske är ett alternativ ändå? ;)

Men om jag inte skulle vara så slarvig, utan faktiskt ansträga mig hur ska jag göra då?
Mitt hår går ju aldrig att göra något utav ....


Rakt med lugg?

Rakt med flätad lugg?

Flätad i längderna?

Lite halvt uppsatt?

Lockigt och flätad lugg?

Vågit?

Backslick?


Eller varför inte sjukt avancerat?

Nej jag går nog med knut ändå! Gärna osminkad också...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0