Ledig

Idag är jag ledig, känns som jag varit långledig redan?
Var ledig i lördags och igår och så idag då, känns som en evighet.
Men jag tror att det var precis vad jag behövde! Men nu sitter jag här,
vad gör man när man är ledig?
Jag tror jag ska packa ner ovikitga saker från graderoben, så kan jag stryka
det från min checklista :)

För övrigt bestämdes det tapet till sovrummet i nya lghn. Det jag kan säga är att den
kommer ifrån Mr Perswall. Spännande!
Inatt kom jag även på att gästrummet kommer att bli vitmålat, inser mer och mer att jag inte kommer
stå ut med hur det ser ut idag, och eftersom  det rummet inte kommer vara prioriterat och ha
ganska mycket färg på annats sätt så känns vitmålat som ett enkelt och billigt alternativ.
För att jag ska bli nöjd.
Så då får vi ju fondvägg i sovrummet:)

För det blir för tradigt att ha fondvägg i alla rum, det går inte. Så fond blir det i sovrum och v-rum.
Kök, hall och gästrum bli enf. Men det gillar jag. :)

Nej nu ska jag göra något vettigt, kanske kolla på tv?
hm, jag gillar nog att vara ledig, även om jag längtar tillbaka till jobbet emellan åt.


Längtarefterattsittapåbalkongenochsola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0