Hemma

Ja, nu har jag varit på/i Ullared och på Gekås.
(Var hemma igår och har jobbat idag) men eftersom jag var för trött
igår för att skriva något så fick det bli såhär.

Jag handlade för ca 8000:- och det känns ju inge bra...
Kan inte riktigt säga vad jag köpte heller? allt åkte jag med direkt
ut till pappa och packade ner i kartonger. 90% av allt jag handlade
är ju till nya lägenheten, så varför ha de ligga i vägen hemma
när jag ska packa allt annat också? så de kartongerna med
bla gardiner, lampor, mattor, ljusstakar mm får stå hos pappa
så länge :)

Jag ska lägga upp lite bilder på det jag handlade och som jag tog hem.
Men det orkar jag inte nu, helt slut efter denna dag (för det första så
blev de ju inte så mycket sömn i helgen och så upp tidigt idag till jobbet)

Nu ska jag ta godnatt ciggen sen ska jag sova! redan....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0