Ensam

Den här helgen har jag varit helt ensam, Fredrik har varit i Umeå
för att få träffa, Emelie, Oskar och lilla Levi och även gå på Levis dop.
Jag har varit hemma och jobbat.
Ensamt? Ja, men jag har ju haft min kissar, de har varit så mysiga.
Och såhär god söndagsmiddag fick man också :) Något Fredrik inte gillar
och ett glas vitt till det. Mums...


Fläskytterfilé, färska stekta champinjoner,fetaost och en sallad med de ena och de andra.



Ja juste igår kväll, kände mig ju inte riktigt hundra så jag tänkte stanna hemma,
men så ringde Lisa och ville ha skjuts till Vagnhärad, och ja visst tänkte jag,
men under tiden i bilen hann de ändra sig hundra gånger om vart de skulle,
om det skulle till Sthlm eller kanske norrköping?
Men iaf så släppte jag av Olivia och Jennifer i Norrköping, då bestämde jag
och lisa oss för att vi lika gärna kunde utnyttja att vi åkt hela vägen (ja hon
ångrade sig och ville inte parta längre) så vi gick på bio. Breaking Dawn,
inget jag annars skulle se, men den var helt okej även om jag inte skulle se
den igen;)


Myskväll med lisa, sen blev det sängen direkt tillsammans med Snick och Basse.

Imorse tog jag sovmorgon, (hade tänkt till tolv) men pappa ringde halv elva och
då kunde jag lika gärna gå upp.

Under dagen kom mamma och vi har tvättat mina fönster och jag har diskat väldigt mycket...
haha.. skönt att ha det gjort..

Nu ska jag powernapa lite tills jag ska till Arlanda för att hämta min älskade Elli och Annika som
varit i Thai.


Elli, en annan gång i Thai... fin hon är!
... och hon kommer säkert vara pepparkaka när hon kommer hem..
Bestämde med Lisa förut att vi ska sola solarium hela veckan,
så det känns lite bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0