Aj aj aj

I fredags på väg till jobbet så cyklade jag omkull.
Pratade i telefon med pappa när jag säger - Nej nu måste jag nog lägga på,
det känns halt så jag ska nog styra med båda händerna.
Pappa säger då - men du vad gjorde du igår?
Sen låg jag på backen.

Skulle svänga vänster och hjulen åkte iväg.
Som tur var gick det inte så fort men jag slog huvudet i backen,
gjorde illa armen höften och knät.

Men efter att ha varit hos min syster och sett en bild från en annan
cykelolycka känner jag inte ens att jag har ont längre.
Stackars den killen! Hela ansikten... usch..

Glad att allt höll. Men besviken på kommunen, haha. Var är sanden?



Haha, det syns inte ens. Men cykelhjälm ska jag köpa! Och vinterdäck till min fin pärla.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0