Veckan som gått

Nu är det ju hela sju dagar sen... Vet inte riktigt
hur jag ska komma ihåg.

Kan ju säga att både lördagen och söndagen
bestod av kantarellplockning med hela gänget.
Tillsammans allihopa fick vi ihop en ganska bra hög!

Början av veckan bestod av jobb och körlektioner.
Har jU klarat halkan och riskettan nu:D!
Så tror jag hade en körlektion och sedan "lilla uppkörningen"
Så vet ni vad, NU ÄR DET BOKAT! Skrivning & uppkörning, YYYEEEEES

Det är väl mest det som cirkulerat i min hjärna de senaste dagarna.
Så inte fått så mycket annat gjort, pluggat mycket teori har jag gjort iaf.

Men på fredagkvällen var det dags för Lisas överraskningsfest.
En kräftskiva hos Matte. & hon anade ingenting.
Carro och de andra som var delaktiga hade fixat allt superbra
och Lisa var ganska så nöjd tror jag ;) Hon som trodde de skulle
bli filmochpizzakväll.
Jag hoppas hon tyckte om det och att alla hade lika trevligt som jag!




Kräftor, Födelsedagsbarnet Lisa och Linda







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0