Taxiresan



Runt fyra tiden då jag kände att jag ville hem i
lördags, ringde jag taxi. (Även om det inte
är så super långt, men ensam tjej ja ni vet)

Samtidigt som jag fick en taxi i telefonen
hade Elli fångat en bil åt mig, så jag la
på och hoppade in i den. Men efter några
meter kommer jag på att min nyckelknippa
ligger i Ellis väska, så jag kommer varken in
hemma eller hos mamma. Så jag sa till
taxichaffuören att jag inte hade några nycklar
och undrade om vi kunde vända om och kolla om
Elii satt kvar där. Men runt ett kvarter sen tillbaka
där vi började var Elli, inte kvar och 2 samtal
senare är hon inte där. Så jag betalade snällt
för varvet jag åkte och lämnade senda taxin
för att leta rätt på Elli.
När jag funnit henne ringde jag taxi igen,
men då det var hela 40min kö på en bil så
kände jag att den lilla biten ska jag nog gå..
Så det gjorde jag, med sällskap av lite olika
folk bitvis. :)

Stannade hos mamma och hämtade mobilladdaren
sen tillslut var jag ända hemma :)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0