Sista festdagen

På lördagsmorgonen var man inte pigg.
O inte blev man gladare av att min
syster ringde och väckte mig kl 9 ?
Då var jag inte så nöjd. Men somnade
snabbt om och vaknade inte förrän halv
tolv då syrran ringde på dörren. Då var det
dags att kliva upp. Åt frukost
och duschade för att sedan ta mig till mamma.
Tänkte vara där ett tag och döda lite timmar.
Plus att vi åkte och handlade tillsammans.
Vi skulle ju ändå ha picnic senare tillsammans.

Jag gjorde i ordning färskpasta, lax och avokadoröra
till mig och Fredrik. Riktigt gott att äta ute i
parken.


Anette i parken

Mamma och dan i parken

Fredrik i parken.

Det blev inga fler bilder för som ni ser tar min kamer jättekonstiga
bilder? de blir inte alls bra. Och eftersom att den är köpt på onoff
så blir det till att köpa en ny eftersom garantin inte gäller
när ett företag går i konkurs!!! synd...

Men i alla fall, sen gick fredrik hem och umgicks med samma gäng som
dagen innan.
Jag gick och mötte Elli för att följa med henne hem till Oskar,
där var bla Sofie och Tess (Vilka var de jag kände igen)haha.
Men de var jättetrevligt! Gick sedan till karusllerna en stund
och sedan till Tellus, men när vi såg kön vände vi, vi gick
i stället till Birgers, eller Coctails & Dreams som det heter nu,
men efter en stund ville vi ändå till Tellus och mötte upp en kompis
till Elli så vi var säkra på att vi kom in, fast insläppet och så
var stängt. Men mycket trevlig kväll.

Hängde med Elli för att äta efter krogen, blev mackor på
Alibaba. Sedan satt vi och snackade en stund för att
sedan gå hem.
Ska berätta om min kortaste taxiresa någonsin i nästa
inlägg haha...
Var hmme runt 5 och strax där efter kom Fredrik hem..


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0