Ny vattenläcka

Fortsatt jakt på läckan

Personalen på Nyköping vatten letar fortfarande
efter den nya vattenläcka som tros ha uppstått n
ågonstans längs ledningsnätet. Ur många kranar
kommer nu starkt missfärgat vatten – eller inget alls
/ SN.SE

För mig är vattnet helt brunt och jag tänker inte
diska, tvätta eller duscha förrän det är borta helt.
I värsta fall får man åka till Bettna för att duscha.
(där i stugan är det egen brunn) Haha

Katterna får tillsvidare kokat vatten eller köpevatten.
Men just nu finns det inge köpevatten i den här
kommunen så det blir kokat. Har lite kokat icke missfärgat
kvar så det får duga.

Sen har de ställt ut vatten vi jetmacken tror jag det
var. Men jag undrar vart det vattnet kommer ifrån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0