Körlektion & dans

Min dag började med körlektion, en dubbel.
Körde motroväg, stadstrafik, landsväg, backning,
parkering, yttre kontroll, ja allt!
Det känns superbra, bokade även min "låtsas"
uppkörning. Vilket betyder att jag ska köra
med en annan körskolelärare och han ska
bedömma mig som om det vore en riktig
uppkörning. O klarar jag den perfekt kommer
vi då boka skrivningen och uppköringen.
WOHO!
Imorgon ska jag på riskettan och på fredag är det
halkan! :S Jag är nervös!



Kvällen avslutades med dans medn tjejerna. Som nästan alla tisdagar,
för ibland kör vi ju måndagar;)

Ungefär såhär såg det ut...


Sara, jennifer och jag, ser verkligen koncentrerade ut, haha

Bilderna har inte så bra kvalitet, (det var någon konstig inställning)


Solnedgången var så fin när vi skulle gå hem :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0