Helgen

På lördagen hade vi bestämt att vi skulle fixa
det sista inför Turkiet.
Vilket betydde,
- Växla pengar
- Åkte till Apoteket och handla allt på mina lång lista.
- InterSport för att köpa shorts till Fredrik
- Åka till Elgiganten med syrran för att köpa ny kamera

Allt gick snabbt och smidigt så när vi kom hem ville
jag börja packa, men när jag insåg hur mycket kläder jag
villa ha med mig så la jag allt på sängen och gav upp
helt enkelt. Alldeles för mycket jobb att bestämma
ja eller nej... Usch

På kvällen skulle Fredrik till tobbe så jag som inte
mådde så bra stanna hemma framför tvn, men efter
en timme var jag uttråkad och ensam. Var tvungen att
göra något, men vad orkade jag? jag mådde ju dåligt.
Så det fick bli ett besök i parken där mamma, dan
anette och conny hade picnick.
Vi "gräsade" som annette sa.

Sen gick jag hem tillsammans med fredrik.

Här är några bilder som jag tog den kvällen med nya kameran
försökte förstå mig på den och lära mig alla inställningar...


Dan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0